mycket att göra.

älskling sov här i natt, hade saknat honom,
så jag vaknade av hans störande väckarklocka imorse,
eftersom att han skulle in till stan tidigt.
och vi gjorde väl inte så mkt igår som vanligt:D
menmen.....
nu är det bara en dag kvar til bröllopet.
nu är de mycket som ska göras.
så idag ska jag tvätta mitt hår ,för de hinner jag tyvär inte med imorgon.
sen ska jag noppa ögonbryna, sedan ska vi åka till gamla tingshuset där
själva bröllopet ska vara, vi ska dit med alla grejer och sedan träna på hur vi ska gå,
även vår songfågel ska träna på hennes låtar som hon ska sjunga osv.
avbeställde även tiden hos frissan . ska nog fixa mitt hår själv så jag är
säker på att de blir precis så som jag vill ha de.
de är inte många gånger jag har blivit nöjd hos en frisör så.
sen ska vi åka och hämta mammas under kiol på brudbutiken.
så de är väldigt mycket som ska göras så att säga.
och de är väääääldigt synd att min älsklings syssling inte kommer,
och att hon är så sjuk är ju oxå tråkigt.
för hade sett fram emot att träffa henne.
ja hon bor ju 110 mil här ifrån så de är ju inte ofta man träffar henne precis.
men de får väl bli någon annan gång då, kanske till jul?

sen är de ju inte långt kvar tills skolan börjar igen.
på måndag, skönt att man börjar kl. 11 iallafall.
ser faktiskt fram emot att börja skolan igen.
eftersom att de är många jag saknat i klassen.
men saknaden till skolan är bara något tillfälle,haha
efter en vecka kommer jag vara lika död som vanligt.:D
menmen ha de gött gott folk.





                                                älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0