2 advent

Då var helgen redan slut! har varit på arnö hela helgen.
och hur har denna helg i arnö sett ut då?
Jo jag har spenderat hela helgen med hanna och vi har spelat monopol verkligen helatiden!
höhö skit skoj!

Fredags - monopol med hanna och mamma + pinacolada + film
jag och hanna somna vid 5 på morgonen, höhö
Lördags - monopol + britney spears dokumentären.
Söndag - monopol + inväntar Lisa!
och lite senare idag så åker jag hem till fredrik igen och ska plugga med fia.
Vi måste göra klart bananuppgiften som skulle vara klar i fredags. ops!
Sen imorgon är det skola igen. MUMS! då är det ännu en vecka till i skolan.
men om minde än 2 veckor så är de jul lov, vilket känns väldigt sköööööööönt!

Nu ska jag städa mitt lilla rum.puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0