dagen innan nyår!

jahap då var de nyårsafton imorgon.
har som tur är hittat mina nyårskläder.
De kommer bli en kanon kväll imorgon de vet jag!
först ska kommer vi tjejer vara hemma hos Amande .
senare är väl tanken den att vi ska dra oss vidare  någonstans.
men jag hänger som sagt inte med i svängarna så jag har ingen koll
på kvällen så mkt, jag får helt änkelt hänga med alla andra i strömmen.
Så denna dag så här före nyår blir till att fixa och dona!

- noppa ögonbryna.
-duscha
-måla naglar.
- köpa lite smått och gått.
-åka till arnö och hämta en väska som fia ska låna.
 jag har som sagt lite småsaker som ska göras.

resten av dagen ´är inte planerad, så den kommer av sig själv!
tjolaaaaaahoppp!



nyårs kläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0