jag vill ha sol!

kan inte bara någon ge mig sommar nu?
Hade iallafall julavslutning idag så nu är man ledig ett bra tag, fast ej tillräckligt men!
Var inne istan med fia en sväng sen åkte jag och älskling till mc donalds och där satt vi och fetade oss.
efter de så körde han hem mig till lilla arnö där jag inte stannade länge. tog bussen in till stan igen
för att möta upp matilda. hittade en jäklans massa bilder från isommras i hennes dator. höhö
iallafall så ville fia att vi skulle komma över till henne för att calle skulle komma så vi spelade en massa kort
och fjantade oss. så nu sitter jag här och väntar på att freddan ska komma hem från krogen, vilket han
borde göra snart eftersom att lillpysen ska upp tidigt imorgon.
godnatt!











lite bilder från isommras , från matildas dator:D

Kommentarer
Postat av: Matlda

gud vad jag saknar den här sommaren! Jag tycker vi gör om det nästa sommar, men då gör vi det bättre!

<3<3

2008-12-30 @ 13:52:12
URL: http://maengdahl.blogg.se/
Postat av: carro

klart som fan vi gör om denna dag, :D <3

2008-12-30 @ 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0