julavslutning imorgon..

har klarat av samhällen idag. så nu är den kursen avslutad , fy fan så jäkla bra!
hade bara 2 lektioner. bild och typ en halv småföretagande lektion.
är nästan klar med mitt bildarbete som ska vara inlämnat vecka 2. så har ett bra tag på mig att lämna in den
fula teckningen jag målade med kol! SKIT SVÅRT.

Åh stunden är äntligen här ! FREDAG IMORGON!!!!!!!
yes yes yes yes åh yes! Ska sova hemma hos fia idag eftersom att fredrik inte sover här inatt.
och jag fegisen vill inte sova ensam så jag ska dela säng med fia ;)
imorgon är de julavslutning i skolan som håller på till kanske 11. Efter de så kilar jag , hanna och fia ner på stan
där vi ska köpa biljett till julfesten på birgers! kanske hittar något sött linne att ha på mig på stan oxå.
nog om de nu ska jag packa för snart är det fia time! puss och godnatt!



här har vi den kol målade bilden som jag snart är klar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0