stressigt

Dagar som denna i skolan gör att man bara vill vara döds sjuk!
vart ska jag börja? hade naturkunskap idag var helt okej , men senare på dagen
så hade vi alla administrationsprov, vet ej hur de gick . men eftersom att jag är sämt
så måste provet ju ha gått sämst oxå.
Sissta timmen hade vi Övningsföretag i 3 timmar.
fy fan säger jag bara, eftersom att de var sissta lektionen i öfa på denna termin
så var dom 3 timmarna väldigt jobbiga!
stress hit och dit, spring dit och dit, skrik här och där. Fy fan !
fick även göra om en grej jag precis hade gjort klart så blev grinig på de oxå.
jaja skönt att man slutat för dagen iallafall nu äre bara 2 dagar kvar fan så jävla sköööööönt!
men har två prov att träna tills i morgon . men sen är jag fri prov i 3 veckor.
nej nu ska jag sova en liten stund tjaaaaaaaaaaaaaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0