allt pluggandet ger mig huvudverk!

Allt detta tjat om prov hit och prov dit!
hade nationella idag (engelska) både hör och läsförståelse!
de gick piss!!!! kunde skäkert inte gå sämre än vad de gjorde. kulkulkuuuuuuuuuuul!
nu efter jag skrivit detta korta inlägg i min blogg så ska jag sätta gång till att plugga.
har två prov i morgon i naturkunskap och idrott. och på torsdag har jag prov i småföretagande.
och proven nästa vecka bill jag inte ens tänka på just nu, är hur jävla stressad som helst! förstår
inte hur 9 prov ska gå in på 2 veckor. men efter imorgon så har jag ju iallafall gjort bort 3 prov och då äre bara
6 prov kvar! BARA! åh,
jag skulle behöva en lååååååång semester i värmen, !
jaja plugg time nu, hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0