FIA!

Fia ville att jag skulle skriva något om henne så nu slår hennes önskan i uppfyllelse!
FIA ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST näst efter mig:)
hahaha, inga roliga skoldagar utan henne inte!
Eftersom att jag är din bästaste favorit så kan du få bli min;)
Vi har helt änkelt samma humor om man nu kan kalla de för det!
och just nu ä'r hon väldigt nyfiken på vad jag har att skriva om henne!!! haha
man har alltid nånting att prata med dig om, man kan verkligen aldirg få en tyst minut med dig , haha
på ett possetivt sätt:)
Och du vet att du har en stor plats i mitt liv, och att jag vet att du vet att jag vet att jag kan berätta allt för dig,
hahah tjingeling!
PÖÖÖÖÖSSS / CAAAARO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0