hehe

sitter i skolan nu och passar på att sitta vid datorn nu en liten stund, eftersom
att jag inte kunnat vara inne på en dator sen i söndags:P
och på fredag blir det till att festa ;) men min nykterist grej höll ju iallafall i en vecka , eller två .
och samma dag så firara jag och fredrik 9 månader!
//carrrrrrrooooooooooooooo








Nu sitter jag & carro på en jätte rolig lektion, vi har alltid så trevligt tillsammans!!!!
Just nu håller vi på med en bananuppgift, men vi orkar inte göra det just nu så vi skiter i det, nu kommer förresten carro springandes och är allmänt cpstörd som vanligt, annars så äre mat snart, eftersom carro är så tjock så vill hon äta pizza, men jag får säga till henne att inte äta pizza varje dag, för snart kan hon inte ens gå.. och nu när jag sitter och skriver märkte jag just att jag skrev rätt mkt, men du hadei nte behövt läsa allt de här.. men eftersom du gjorde de så aah men hare bra. HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <333333 / louiseeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0