rubrik!

Nu är torsdagen avklarad, den jobbigaste av alla veckodagar!
den gick väl lite si så där. gick nämligen inte så bra på mina engelska nationella:(
sen gjorde jag ett småföretagande prov idag oxå vid 4 tiden och den gick väl lite si så där den oxå.
men ska tänka possitivt! jag hade lixom en dag på mig att plugga till de provet.
hade den där situationen varit förra året hade jag skitit i provet helt och hållet!
Åkte hem till lilla arnö idag oxå efter skolan! umgick med mor min och en hanna som inte kunde gå.
eftersom att hon rammlat eller vad fan hon hade gjort, iallafall så kunde hon varken sitta , stå eller gå.
jobbigt jobbigt! höhö men kul. Så nu sitter jag här i fredriks lägenhet och tittar på ett ruttet pogram på 3an,
i väntan på att fredrik ska komma hem !
ooohhhhhh!!!! ica har börjat med något nytt;) dom har nämligen börjat sälja världens godaste choklad!!
lite finare och dyrare choklad. eller lite dyrare var det ju inte. 20 kr/hg. höhö! så jag och mamma mumsa
choklad idag så tjocka som vi är:)
nej nu ska jag sluta ugga här.
Bye bye
// tröttcarro


Jag vill verkligen ha solen tillbax!!!!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0