JAG HAR TRÅKIGT,

10 FÖRSTA:

Bästa kompis: hmm..KAJ tror jag xD
Bil: inte än
Kärlek: kaaaaaaaaaaj
Husdjur: katt
Semester: grekland
Jobb: JAG ÄR LAT!
Köpta skiva: kommer inte ihåg.?
Piercing: öronen
Konsert: vet ej
Fylla: 8an tror jag

10 SISTA:

Personen som smsade dig: någon jag inte vet vem de var ifrån?
Personen som du kramade: sara
Peronen som ringde dig: mamma
Personen som du ringde: LIsa, fast hon svara ej:(
Personen du sa 'jag älskar dig' till: fredrik måste de ju va.
Alkoholdrycken: vodka
Bilfärd: idag
Filmen du såg: beck
Gången du grät: ingen aning?
Måltiden: mackisar;)


9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: lätt
Våga hoppa bungyjump: jafan
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: absolut
Kalla dig själv lycklig: ah
Hellre ta bilden än vara med på den: de beror på!
Kunna gråta över en kille: ja
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: ja
Kunna springa 50mil: 50 mil? orkar inte ens 1 meter.

8 VAD:

Gör du just nu: tråkar ihjäl mig, annars had ejag aldrig skrivit allt de här!
Ska du göra imorgon: gå iskolan och kanske umgås med fredrik
Säger du till dig själv när allt känns svårt: penis kanske?
Har du med dig in på bion: en vän, popcorn och cola
Är det för färg på dina byxor: svart
Är det för väder hos dig just nu: typiskt höstväder.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: penis!
Skulle du göra om du vann på lotto: boka resa


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. trosor
2. bh
3. strumpor
4.mjukisbyxor
5.linne
6.armband
7.örhängen

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: beror på;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: jo
Använder du huvtröjor : det händer
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: en tatuering på foten, och saknar min gamla piercing.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: båda två faktiskt!

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång - solnedgång
Sommar eller vinter - sommar!
Sova på sida, mage eller rygg - mage
Kramar eller kyssar - kyssar
Blond eller brunett - både och




13 HAR DU:

En bästa vän: ja!
Haft ett seriöst förhållande: jaa
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Blivit kär vid första ögonkastet: vet ej?
Fått ditt hjärta krossat: yes
Skrikit åt en lärare: ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: för många gånger
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: när jag var mindre kanske
Några smycken som kostat över 1000 kr: yes
Snusat: ja
Rökt-  ja

12 DAGENS:

Klädsel: mörkgråa jeans , blå rutig skorta
Smink: vanliga
Frisyr: min bulle som jag alltid har;)
Låt: penis
Vill ha: hannas nya skor från paris!
Sjuka: förkylning
Saknad: sommaren
Drog: hostmedecin
Köp: haha, macka från kaffeterian!
Godis: popcorn
Attityd: trötter
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: HJÄLP EN PENIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0