då va de fixat!

Hade bara en lektion idag. Från halv 1 till halv 2, åh fy fan va de va skönt.
efter den korta skoldagen så hämtade min mor mig på skolan sedan åkte vi ner till stan
för att fixa min legg som jag har tänkt att jag skulle fixa för flera år sen. så det var på tiden.
sen blev de middag på Mc donalds, hehe. inhandlade även en tröja.
har inte gjort så mycket mer än så idag, Inväntar väl lisafisa som ska komma för att glo på lite
idol med mig ikväll.
Har även en massa läxor att göra:(

[   ] naturkunskapsläxa.
[   ] Övningsföretagarbeten.
[   ] bildläxa.
[   ] marknadsföring(prov)

Förstår bara inte hur jag ska hinna med detta!
För ska ju även till farbrordoktorn med min stackars mormor:/
för hon har nämligen kanske hittat en till cancerknöl.
så jag ska följa med henne som moraliskt stöd på Tisdag.

Får inte missa efterlyst på Onsdag !
För de handlar om Rose-Marie. Mördaren berättar då hur han mördade henne.
och varför han gjorde de..!
Hoppas bara att jag klarar av att kolla på de.
usch de är så hemskt. Kan lixom inte fortfarande förstå att min stackars Rose-Marie inte finns.
och absolut inte förstå varför jusst hon?
Hade jag gett honom ett straff så hade jag kapat av pitten på honom!
grymma jävla äckel!!!!!!!! en 15 årig oskyldig flicka lixom.
HUR KAN MAN GÖRA SÅ!???????????
de kan jag verkligen inte förstå! Han förstörde faktiskt inte bara en människas liv!
vi som va deaktiga till hennes liv blev oxå förstört.
Min saknad till rosis är obeskrivlig, hur jag en försöker förklara den!
att bara komma till hennes vackra gravsten känndes så overkligt!
Jag vet att livet går vidare, men hon kommer alltid finnas i mitt minne och mitt hjärta.
Nu känns de bara som att jag aldrig skulle ha flyttat. så jag kunde umgås med henne som jag gjorde förut.
och jag har kvar en massa minnen från dig. Jag har faktiskt kvar vårat kompis hjärta vi delade när vi var yngre.
Och alla skolbilder vi bytta med varandra genom åren. våran dagbok vi skrev i, Där alla våra hemligheter gömde sig.
De är vekligen svårt att tänka på de utan att fälla en tår. Mina tårar är för dig, för min stolthet till dig,
 för att du kämpade för ditt liv och för att du var en sån JÄKLA BRA MÄNNISKA!






                                                    R.I.P </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0