den lediga dagen.

Denna tisdag är jag ledig. Hade tänkt sova hela dagen, men så blev de inte!
ska nämligen snart till landläkaren. och de brukar ju alltid vara så kul de. haha nej
klev nämligen upp när fredrik klev upp för att göra sig iårdnimng till sitt nya jobb som började
kl 7 tror jag. Men somnade om snabbt sen.
så efter jag vart på besök hos tandläkaren så ska jag nog ta en fika men min söta mormor.
Men vet ej vad som sker senare idag.Kanske åker till Fredrik som jag orkar, och om mamma kan köra.
orkar nämligen inte åka buss fram och tillbaka.
Och nu sitter jag här och funderar på om jag ska orka sminka mig snart, för bussen in till stan går
om en timme.

Föresten funderar jag på att tatuera mig, vet ej om de kommer bli snygg men jag hade tänkt mig
en stjärna på ena foten, den kan ju faktiskt blir ganska läckert!

TODELUUUHH






                                saknar alla tokiga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0