FY FAAAAAAAAAN!!!!!!

De är så jävla sorgligt, hur kan man?
Kollade nyss på efterlyst, en liten stund iallafall tills jag bröt ihop och inte längre
klarade av att se resten! Jag och lisa var hemma hos pernilla för att kolla idol och sedan efterlyst.
utan att ens vara berädd på att bryta ihop så som jag gjorde . de var så hemskt så hemskt!
Hur i helvete kan han ens ha mage till att visa hur han mördade henne och hur han våldtog henne?
Och sedan prata om henne som att hon vore ett djur som han var tvungen att avlida. HUR I HELVETE KAN MAN LEVA SÅ SOM HAN GÖR!??? Ett väldigt tack till pernilla, lisa och alicia som var till tröst!

Annars idag så har jag blivit ny frisserad av pernilla!
Har klippt lugg för engångs skull som jag inte vågat göra tidigare.
men de blev faktiskt rätt bra! (:
Håller även på att bli sjuk är krasslig som fan. Näsan rinner, och jag hostar och har äckligt
slämm i halsen, fryser ovanligt mycket. kanske feber?
ska nu plugga till provet imorgon och försöka ta mig till skolan.
BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0