nämen godagen!

Idag serrni har jag varit i skolan som normalt folk, mkt MKT tråkigt.
så de orkar jag int ens skriva om.
men annars har jag gjort om lite nya naglar efter skolan idag.
eftersom att några gick av efter en vecka:O
blev överaskad när jag såg att fredrik kom in i butiken:D
men efter nagalarna blev klara så tog jag ,mormor, och fredrik en sväng till
birgers för att ta en fika, mysigt, och alltid lika mysigt med en pratglad mormor:D
Åkte hem efter de och nu sitter jag här och roar mig själv med något onödigt.
Men ikväll ska jag sova hemma hos hanna, KUUUUUUl:D
men nu ska jag ta mig något att äta, sedan ska jag packa ta medmig lite läxor och kila över
till hannnnnyyyy    (:

ha de gött :)





                                                                  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0