sjukdom på väg?

Idag så skulle vi iklassen simma på idrotten.
vilket gick bra både längderna och livräddningen som bestod av att rädda
stackars fia! haha. sen var de bara att skynda sig tillbaka till de andra tråkiga lektionerna.
Denna skoldag gick ovanligt snabbt .
När jag kom hem kom lisa över en sväng innan pernilla ringde mig .
Så då drog vi vidare hem till henne för att kolla lite Idol.
med mycket skratt och trams så blev jag trött .
och nu sitter jag här hemma med en väldigt irriterande snuva och halsont.
känns som att jag hålle´r på att bli sjuker. Har frysit hela dagen, Feber?
hoppas bara jag inte hunnit blivit sjuk till lördag....
nog om de, nu ska jag krypa ner under tecket och kolla på lite sex and the city
alldeles ensam, saknar min fredrik :(

godnatt!






Kommentarer
Postat av: pernilla

vart var det där ? :S

2008-09-18 @ 17:13:06
URL: http://vpernilla.blogg.se/
Postat av: carrrrooooooooo

haha, de var hemma hos robban inna vi skulle till gymnasiefesten ju:D

2008-09-18 @ 19:12:02
URL: http://carrosundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0