trött!

Jag är helt jävla död!
igår slutade jag halv 3 , åkte hem sen blev de till att sova på en fredag lixom.
Sedan kom hanna hem till mig kring halv 10, vi började kolla på en film som heter
Accepten, riktigt bra faktiskt. men vi avbröt filmen med att åka till Max och käka oss feta!
när vi kom hem igen så förtsatte vi kolla på filmen, och då var vi pigga som mörtar!
Eftersom att vi var så pigga efter filmen så bestämde vi oss för att kolla på en till.
men då blev ögonlocken plötsligt väldigt tunga! haha,
så vi somnade väl kring 2 tror jag. vaknade av att  mamma kom in och väkte oss 12.
och fy fan va jag är trött nu!
Så idag har jag absolutingen aning om vad jag ska göra .
hade tänkt soav sova sova sova och sova. Man måste väl passa på medans de är helg.
för på måndag är det skola igen. !
Att jag är så här trött är ju iallafall ett bevis på att jag GÅR VARJE DAG I SKOLAN!!!
haha.
hadegött.





                  Hanna och jag på skolavslutningen i ettan!
                                       SNYGG BILD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0