Dagen började ...

Dagen började inte s¨å bra, vaknade kvart över 7 imorse och min buss går halv 8.
villket betydde att jag försåvit mig och var tvungen att ta på mig något snabbt och springa
ner till bussen. När jag väl var i skolan så kännde jag hur dåligt jag mådde.
ont i halsen, hes, hostar, ont i huvudet. Så jag begav mig hemmåt igen.
så en timme skola vart de bara idag. Fan att jag måste bli sjuk jusst nu.
Precis när helgen börjar och allt. de känns ju väldigt kul!
Men får väl ta de lungt idag så jag mår bättre imorgon.
Kanske ta en kopp te med honung och käcka halstabletter.
de är väl så min fredag ser ut förtillfället för något mer ansträngande orkar jag inte göra.
De blir väl de vanliga, kolla på beck :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0