helgen...

Fredag:
Fia den lilla sötnosen tjatade och tjatade att hon ville att jag skulle följa med
henne till norrköping. Men som jag är så orkar jag ju inte så mkt förtillfället.
Men hon lyckades tjata sönder mig iallafall. Så efter skolan kring halv 1 så drog
vi ner till stan för att köpa bussbiljett,strumpbyxor och något att dricka till kvällen.
efter de så fixade vi iårdning oss och kilade ner på bussen. Fanns inte så många platser
i bussen så vi fick typ dela på oss. OTUR! hehe . Men eftersom att fia var så bussig mot mig
så fick jag sitta brevid den snygga som lysnade på typ lugnafavoriter xD
Nej men iallafall så kom vi fram och drog hem till hennes chef och skulle grilla
men de gick inte så bra så vi gav oss och stekte allt i stekpannan.
Sen träffade vi lite trevliga människor som kom sen blev de utgång.
Faktiskt en rätt trevlig dag/kväll/natt. Men som sagt så gick vår buss hem 4 på natten
och krogen stängde 3 så vi gick oss en promenad ner till Max. där jag ocg fia fick
oss ett flirt av någon fula stackare i personalen!:D haha. nej men sen så gick bussen
och vi var hemma kring halv 6 på morgonen , och somnade kanske runt 6.

Lördag: Var helt jävla stendöd från natten innan men vaknade endå rätt tidigt.
så jag åkte hem till maaaaammma för att shecka läget lite;) Sen kom
hanna and iman to me och vi typ ghorde inte så mkt. hehe.
nej men marcus ringde mig och sa att han hade hemma fest. Så jag och hanna
kilade ner tilll honom bara för att hälsa:) så kom dit i mjukisar och ful frilla.! mums
Och matte den söta stackarn hade fått i sig kanske lite väl för mkt. Men som sagt
de har hänt alla..:D Sen gick vi hemmåt igen och kollade på en skräckis där jag och
hanna hoppade upp och ner under hela filmen typ. haha. Så Vi kom isäng kring 4, halv 5 imorse.
Och jag har lyckas fått en jäklans förkyling oxå.

Söndag: vaknade preciiiis och är fortfarande helt jävla stendöööd.
så mer den här söndagen har inget hänt. Men eftersom att söndagar är
min tv dag så blir de sitta framför tv:n hela dagen låååång.
-one three hill
-gossip girl
-wipeout

tjingeling



en bild från í helgen, riktigt ful faktiskt , höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0