bye bye jennifer

Nu har hon åkt hem till norrland :(
och de lär ju dröja ett år till innan vi ses, eftersom att
vi bor på över mer än 100 mil ifrån varandra.
De var i allafall riktigt kul att få träffa henne och de känns
redan tomt utan henne. Hon är typ den enda som jag kännt
sedan jag var pytte pytte liten och har fortfarande kontakt med.
och jag vet att vi kommer ha kontakt med varandra livet ut :)
även fast vi har haft lite halv ruttna dagar som när de regnat ute
så har ju ju endå haft lite kult för oss, vi har solat, badat ,galejjat och
bara att umgås med varandra har ju varit riktigt roligt!
så nu hoppas jag bara att den långa tågresan för henne går bra.

just nu sitter jag och väntar i lägenheten på min älskade fredrik,
som förhoppningsvis ska komma hem snart.

nej nu ska jag kolla vidare på tv:n.
seee yaaaaa



saknar dig redan <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

Naaaaaaaaaaw gullplutten min:)



Nästa år då jäklar kommer jag igen : ) och då blir det roliga stunder må jag säga!

saknar dig redan hjärtat:)

2009-08-14 @ 15:29:08
URL: http://iennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0