de är fredag..

..och jag och frugan ska bara ta de lungt här i lägenheten eftersom
att vi inte är så skolvana nu när vi nyss haft lov så vi är helt utdöda!
men de är alltid lika kul att umgås med henne, hon är min baby! haha
skulle ha festat idag men som sagt är man död och orkar inte ett skit!
men nästa helg ska vi till norrköping och gå på otten för att fira frugans
18 års dag, wiiii ! då blir de party party!!!!!!! man fyller ju bara 18 en gång i livet
och de ska firas stort ;) längtar dit, synd att de är en hel vecka tills dess!
Just nu så poppar vi musik för full rulle och hanna käkar den fula jäveln :D
Och de bästa är att hon är så jäääävla snygg!!1 ska nog sätta på henne i smyg!
hahah, yes she´s my bitch! avundsjuka va;)? mumsiii mumssss!
och en sak som jag stör mig på så jävla mycket är att vissa härmar mig med min blogg!!!
seriöst dom skriver som mig nästan exakt och lägger upp lika dana bilder
och försöker vara MIG!! ingen kan bli som mig för jag är så jävla bäst så sug på den!
för jag är snyggast ja näst efter frugan då...get a life losers! haha
fan va jag var på humör idag då! Nej men seriöst jag och frugan är snyggast,
bäst, vackras, smartast, charmigast, roligast ( för ni andra losers har ingen humor) ,
VI ÄR TAME FAN SEXIIIIGGGGAST! så snälla försök inte vara som oss, ni kommer
endå inte lyckas så bra med den biten så;) undra om jag ska gå och ta hanna på
röven lite, för de är ju som sagt bara jag som får göra så , daaaaaaaaaahhhhhhh!
älskar er slynor, puuuussssssiiipuuussssss




de här är min snygga slyna, bara min ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0