god morgon allihoppa!

nyvaken som man är så satte jag mig direkt vid datorn,
som vanligt. haha. Ingen aning vad som ska göras idag,
fpr väl se. De är ju ingen sol idag så kan varken bada eller
sola och de var väl en himmla otur de.
Igår var jag , jennifer, fredrik och mamma iallafall på bio
och såg "sommaren med göran" och den måste ni bara se!
den var hur kul som helst måste jag säga.
Funderar på om jag ska spela lite supermario så tråkigt
som jag har just nu, och sendan väcka jennifer så att hon
inte sover bort hela dagen. see yaa bitsches!




Kommentarer
Postat av: Mimi

nej börja inte spela, du kommer bli besatt tillslut!

2009-08-11 @ 17:26:42
URL: http://mimiiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0