godmorgon

förlåt att jag inte uppdaterat på några dagar,
men som sagt skolan har ju börjat så hinner inte
med så mycket skrivande. Ska iväg och praktisera
på veromoda nu, började min praktik där igår.:)
faktiskt rätt så kul, alla var jätte trevliga som jobbar där!
ska ju jobba där 2 dagar i veckan hela de här året.
de enda som kanske inte är så roligt är väl att jag går
till 6 dom dagarna men annars är de jätte trevligt där!
börjar om en halvtimme så ska borsta mina gaddar nu,
ha de bra pussssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att det gick bra gumman, haha jag sa ju att du var nervös i onödan<3

2009-08-27 @ 14:38:58
URL: http://hannapjeviic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0