helloooo

imorgon åker hon hem , min kära lilla jennifer:(
och vad har vi gjort idag då? jo vi har nyligen kollat
på film och käkat lite sushi till och mumsat på godis
och chips lile myspys sådär!
vi har även roat oss med att klä ut min lillasyster, höhö.

Som tur är så åker jennifer inte hem försen på kvällen
så vi har hela dagen imorgon på oss att umgås innan hon åker.
Sen när hon åkt hem så ska jag hem till fredrik och umgås med honom
för sen på fredag blir de till att packa i hop alla grejer som finns i lägenheten
eftersom att vi gjort slut...
nej skojja bara utan eftersom att han flyttar till en annan lägenhet inne på öster
på lördag så då känns de väl lite halv bråttom att hinna med.
men har ju hela fredagen på oss iallafall. jag hinner nog med en hel del
medans han är på jobbet.

nej nu ska jag inte babbla mer seee yaaa bitsches!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0