inget mer sommarlov

Nej de här sommarlovet var mitt sista!
sen är de jobbvärlden som väntar nästa år.
men som sagt så har man ju bara festen kvar av
de här året som student;) Började skolan idag
iallafall 11- 14.10. och de känndes inte okej!!!!
har ont i huvudet och är redan slut i huvudet.
men som sagt så kommer jag bara gå 3 skoldagar
de här året och de andra 2 dagarna på praktiken. (veromoda)
så praktiken börjar redan på onsdag! Men har verkligen INTE
ett bra schema, min tidigaste dag på skolan som jag slutar är
klockan halv 4, usch och de värsta är att jag slutar halv 5 på fredagar,
jaja, ska iallafall kämpa hårt de här sista året!

tänkte ha en uppdate från sommarlovet:



sol,sol sol. ingen vacker bild precis men brun var man ;)



var i mattes sommarstuga med hanna,marcus och matte, mycket trevligt.



min syssling jennifer kom överaskande till nyköping :)















och en hel del festande blev de!



en hel del badande



massa fikande och skitsnack!



grönalund med matte och marcus!



shopping, shopping, shopping



midsommar



och en massa minigolf har man hunnit med oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0