ja må hon leva...

...ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år.
ja, visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva
ut i hundrade år. och när hon ha levat och när hon har levat och när
hon har levat uti hundrade år ja då ska hon skjutas ja då ska hon skjutas
ja då ska hon skjutas på en skåttkärra fram!!!! HON LEVA HIPP HIPP HURRRAAAA!!!!!!!!
 Ett stort grattis till min fruga som fyller hela 18 år idag:)
kan ju då inte sjunga så värst fint så de fick bli med bokstäver , hahah
hoppas du blir nöjd endå! 18 år fyller man bara en gång i livet och de
firades med mitt lilla paket som jag gav till henne iskolan idag;)
någon som kan gissa vad de var för något?
om jag säger så här, den är avlång och va i gummi? hahah!
lite roligt var de iallafall att ge den till henne iskolan, hennes min när hon
öppnade den, hahahahhahahahaha.
hoppas frugan får en bra fördelsedag iallafall.

ska iallafall kolla på Liglie blond 2 nu som går på 4an.
ha de bra mina slynor:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0