mysig middag igår

åkte hem till frugan igår och åt en mysig middag, vårullar och ris blev de.
och efteråt så gjorde jag marängsvish. men kvällen blev inte så långvarig om
man säger så. Vi satte oss vid tv:n och kollade på film men somnade
10 minuter efter. så vi deckade väl vid 12 tiden och vaknade idag vi halv 12.
så har endå sovit i nästan 12 timmar i natt så jag borde vara pigg vid de
här laget med icke,icke! är fortfarande trött....

Vad som händer idag har jag inte en susning. ska väl hem till mamma
nu när jag endå är på arnö, sen ska jag nog betala min skor.
får väl se vad som mer dyker upp under dagen. ska iallafall hemt ill fredrik
ikväll men de är ju långt dit. så jag tar nog med mig hanna hem.
nej nu ska jag käka lite frulle med frugan. tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0