jag är som jag är, ni är som alla andra är!

är så jävla arg, besviken, irriterad.
torka röv, torka röv, men muuuuuuummmmmmmmsssss!
jag vill vara 5 ååååårrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
cp sommar oxå, inget bra väder , weeeeeeeiiiiiiiiiiii. fitt nyköping!
åhhhhhh ge mig en jävla resa bort här ifrån, helst 7 år tack!
och föresten är de någon som vill suga MIN kuk?, för
jag har även damp och måste därför skriva av mig här!
kul va? KULLLLLLLLLLLLL VAAAAAAAAAA? haaaaaaaaaaaaa?
finns de något att göra här i nyköping eller? NEJ FÖR DE GÖR DE INTE!!!!!!!!!!
och alla med snoppar kan fan gå och hänga sig seriöst, så jävla less.
give me a life, please! åhhhhhhhhhhh va rolig jag är just nu,, inte de minsta.7
som sagt så är min högsta önskan att få födas om på nytt!!!
kanske villja vara en neger? eller kanske en mygga eller hmmmmm
skulle nog vilja vara ett fetto med en hamburgare i käften 24 timmar i sträck!
men vad som helst FÖRUTOM ett dickhead !!!!
Fy fan va jag är på gllllllaaaaattttttttttttttt humör? inte sant?
vid de här laget så skulle jag kunna döda och tortera vem som helst, BELIVE ME!
blablablalbalblalbalvblalbla, nu undrar ni kanske vad jag är för desperat
jävla kvinna som sitter bakom den här jävla datorn, jo de ska jag säga
jag är ett jakla damp offer som just nu bara vill sprängas! nui vet ni . puzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0