över till skrivandet igen.....

Iallafall så var det ju som sagt julafton i torsdags. Var hemma med familjen och lite
släcktingar och hade det mysigt och blev mkt nöjd med denna julafton.
Dagen därpå var de juldagen villket betydde utgång för mig och lite vänner.
Kvällen började i lägenheten..Sen när det var dags att dra oss till krogen så stod
vi i kö i kanske 40 minuter till volym, men så kom vi inte in för att det var fullt där inne
så då var det bara att dra vidare till birgers där vi fick stå 30 min till..MEN VI KOM IN!
Det var verkligen småckat med folk, men nice att vi fick gratis drinkar hela kvällen ibaren
varför orkar jag inte skriva..Senare under kvällen slog jag sönder min framtand eller närmare
en turk, TACK! han stötte till mig precis när jag drack ur en glasflaska så jag slog emot min tand, illaaaaa.
Så måste besöka en tandläkare snart när jag har tid.

Sen igår åkte jag och älskling till Göteborg över en natt för en stor shopping och de var riktigt nice det.
Bodde på ett mysigt hotell precis några meter från Nordstans shopping, sedan på kvällen där
åt vi god middag. Och nu mina vänner har jag kommit hem i väl behåll och är utsliten från den långa
och jobbiga resan..

Imorgon ska jag iallafall ner på stan med frugan för att inhandla nyårsklänning till henne, ta en fika
och senare kanske köpa mat till nyårsafton eftersom att vi ska tillaga en god middag till våra
nära och kära innan partyt böjar.

PÖSSSS PÅ ER!



stiliga fredrik på hotellrummmmmmmmmmeeet










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0