Birgers i torsdags!

Var svin kul, tills jag fick skavsår av mina nya skor .
först gick jag och lisa hem till fia där fi fixade oss. Sedan gick vi hem till
lägenheten där vi börja dricka litegrann. sedan och Jessica och hennes kompis
förbi, så vi rörde oss långsamt med säkert hem till hampus någon som hade fest.
Och där blev vi inte så länge för klockan tickade på och de var då dags att röra sig igen.
fast den här gången till Birgers för en massa dans.
gick hem kanske vid 1 halv 2 så stannade inte d'r s¨å länge. såg nämligen
förjävlig ut. ! någon hade slitit sönder min kiol och mina strumpisar var bara en jävla trasa:D
hahaha vilda nätter!
iallafall dagen efter jag vakna var jag som redan full. kunde knappt gå på mina ben så jag la mig
snabbt i sängen igen och låg där ett dygn och drack en jävla massa vatten.
så vare med de:)

FÖRFEST

  


  

BIRGERS



  

hittade även as fula bilder inne på deras sida som de laggt upp!




de västa vill jag tuvärr inte lägga upp:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0