för mkt snö.

Vaknade ganska precis. klockan är snart 12 och mina ögon hänger ner.
gick nämligen och la mif igår natt eller vid 4 tiden. höhö..
jag ,hanna, iman stod ute på altan och rökte som vanligt och då såg vi all snö som
hade kommit! Så vi drog på oss en jäklans massa klädder . Och snygga blev vi.
ingen hade vinterskor med sig så alla tog på sig ett par stövlar. Sedan sprang vi
ut mitt i natten upp i backen och ner igen . Har inte åkt pulka på typ 3 år. så de var väl
dax att göra de igen!
Imorgon är de skola igen. Börjar halv 9 som vanligt och slutar halv 5.
nu skulle de inte sitta fler att bli lite sjuk för engångs skull.
Vad ska man göra idag då?
ska nog ta mig en dusch, käka frulle först och främst. Sen få jag väl se vad som dyker upp.
ska ju inte hem till fredrik försen 9 ikväll så.
tjingeling



snygg bild förövrigt, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0