jobbig morgon...

den här morgonen började ju jätte bra, eller kanske inte!
när jag precis lyckas somna om vid halv 9 så ringer min mobil.
Jag svara och de var min tandläkare. då tänkte jag bara faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan dååååååå!
hade nämligen glömt bort min tandläkar tid så nu får jag väl betala en jävla böter eller vad man
ska kalla de.Man får tydligen betala en viss summa om man inte kommer  när man har en
tid bokad. JÄTTE KUL! jag får väl se hur resten av min dag kommer bli men dagen börjar inte bra
har nämligen turism&resor som första lektionen. Villket jag hatar så hårt!
jaja, nu ska jag väl sätta på mig lite kläder , minka mig och bli en´människa. börjar vid 10 så.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0