shoppingen..

i stockholm där jag ocg fia var, var okej!
men hittade inte så mkt som jag ville hitta .
hade viljat köppt ett skor mest av allt men hittade inga
skor alls,bara skor över 2000:- ,
iallafall så hittade jag 3 tröjjor iallafall. och en av dom ska jag ha
ikväll på partyyyyyyyyyt! men ska till stan här i nyköping för att kika efter
en jeans jacka, eftersom att jag inte hittade någon i min storlek i stockholm.
sedan ska jag även köpa biljett tills ikväll. Så den här torsdagen blir en
fia dag precis som de flesta dagarna:)
puss



snyggingarna;)

vi träffade på en liten gulle sak inne på en Mc butik.

innan vi skulle hem till nyköping ville vi festa till de.

och de här inhandlades!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fia & carro dagar gillar vi :D <333

2009-02-19 @ 14:33:00
URL: http://sofialoise.blogg.se/
Postat av: carro

ja de gör vi:)

2009-02-21 @ 13:03:58
URL: http://carrosundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0