städdag!

har nyss städat hela lägenheten med fredrik.
skönta att de är klart nu. Då kan jag lägga mig i sängen och
bara vila min mage. Vaknade nämligen 5 imorse av att jag hade
så jävla ont i min mage kunde knappt somna om, men efter
en alvedon så gick den mästa smärtan över. men har ont imagen nu igen.
Lite senare idag vid 2 tiden ska jag hem till arnö umgåa med sysster och
mormor lite. ska sova kvar där för imorgon bär jag och fia av till stockholm
för lite shopping . Jag har verkligen ingen sovmorgon de här lovet.
Igår gick jag upp kl 7 för att jag skulle vara hos tandläkaren 20 i 8.
och idag vaknade jag som sakt kl 5 av min magsmärta, imorgon
ska jag ju bege mig av till stockholm vid 10 tiden. Resten av lovet ska jag
fasiken sova ut de är ju de lovet är till för eller?








Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är svart och guldväskan på 4ebilden ifårn :)?

2009-03-19 @ 16:44:43
Postat av: Anonym

Var är svart och guldväskan på 4ebilden ifårn :)?

2009-03-19 @ 16:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0