tråkig söndag.

klockan är snart 3 och jag funderar på att hoppa in i duschen snart.
ska senare vid 6 tiden träffa pernilla. Så då får vi se vad vi hittar på.
känns som att de inte finns så mycket man kan göra i den här kylan.
Jag tycker att snön kan börja försvinna snart och solen kan börja titta fram
igen! men som sagt de dröjer de!
Och imorgon så jag jag till tandläkaren kl 20 i 8 på morgonen:(
lyckas alltid få en tid på loven. Och så klart har jag lyckas gjort illa mig på en
dum penna och fått en stor blåsa i käften, så ser verkligen inte fram emot imorgon
när jag ska försöka öppna munnen med min verk.
Måste nog städa mitt rum oxå, usch tråkiga söndagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0