vi kan dansa och sjunga!

gårdagen var helt okej, lugn dag iskolan framförallt.
och efter skolan var de dax för mig att städa hela lägenheten,
och de tog tide de. efter städning kom fia hit och vi var nog ganska utråkade
så vi gjorde de bästa av situationen. SÄTTER PÅ STERION PÅ HÖGSTA och sjunger
och dansar och jag vet inte vad. lite brytna tår och tresiga strumpbyxor så var de kul endå:D
sen kom fredrik och nicke och då blev de bara till att ta fram fredrik nya spel!
"med andra ord" heter spelet. helt okej spel, men eftersom att den viss person
tycker jag är sämst så är de inte så kul längre att spela . men iallafall så kom
jag och fredrik i sängs vid 3 tiden. så är jävkligt trött och hes i min hals!
nu sitter jag här framför datorn och poppar KENT i allra högta volym och ska
snart kila ner till fia , pusspuss


Fia&jag (snygga)

fia :D

med andra ord spelet!

fia igen,höhö. hon sätter sig verkligen på kort.

fias big head och älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0