wallander-fotografen

sitter här i soffan med datorn i knät och sammtidigt
kollar på wallander. de är redan söndag imorgon., Vilket
betyder snart skol time! usch. då börjas all stress igen.
Önska mig verkligen sommar nu. Vet att de kanske börjar bli lite tjatit
att jag babblar om att jag vill ha sommar varje dag, men jag tål verkligen
inte den här hemska kylan. kan bara tänka på solen, cypern,festerna, solbrännan,
sommarkläderna, fräknarn och haaaaaaaavet! De finns verkligen inget härligare.
Har inget vettigt att skriva om eftersom jag inte har någon fantasi så får de bli så att
jag ofta skriver om min sommar:)

Nu skulle de inte sitta fel med en ansiktsmask ,
ett glas juice med isbitar i,
och lite lugn musik och bara slöa hela natten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0