ett nytt inlägg dåraaaa

Gårdagen var väl lite sådär!
den kunde varit bättre, men vi tjejer gjorde de bästa vi kunde för
att få kvällen lyckad iallafall. Lite lodare ska väll inte få förstöra kvällen? NEJ!
JAG Och fia drog iallafall senare till calleballe! stackars krake!
och kvällens höjdpunkt var när jag och fia kastade ner ett mjölkpaket från balkongen.
att man kan skratta så mycket åt en sån tråkig sak. haha.

idag har jag iallafall inte gjort ett skit! Jo de har jag väl..
åkte hem till kära arnö för att umgås med frugan(hanna)
vi har inte gjort så mycket sen vi båda kom hit, förutom att ha kollat på film
och spelat supermario! haha jag klara hela spelet;)
så vad ska man göra resten av kvällen då? de blir väl en fortsättning av tv tittande.
och fredrik den klantiga jäkeln har för överigt tappat bort hemma nykeln så
han kanske tittar förbi under kvällen, vilket jag inte tror men.

imorgon är det söndag , den tråkigaste dagen på veckan.
ska till att ´plugga , iallafall försöka plugga. Är ingen vidare pluggis.
godnatt



  
  
 

fler bilder från helgen kommer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0