Skolstarten 2009

De var faktiskt en rätt okej tag i skolan idag.
inte speciellt jobbiga lektioner.
men de roliga med skolstarten är att vi har naturkunskaps prov nästa vecka!!!
så nu gäller det till att börja blugga som en galning igen. nu dröjer de
hela 6 veckor innan nästa lov!
vi hade även iv val idag som skulle bestämmas till 3an.
jag valde historia som första handsval, vilket jag kommer ha nytta till
om några år när jag ska läsa vidare!

saker som ska göras :
- fortfarande bananuppgiften.
- näthandel A uppgift.
- naturkunskaps prov.
- matte prov
- småföretagande prov (omprov)
- branch & produktkunskaps uppgift som ska göras nere på stan.

då har jag lite de jag gör under denna vecka och näsa!
och om jag känner handelsprogrammet rätt så kommer de dyka upp ännu
mer uppgifter som ska göras.

Imorgon blir de till att åka hem till lilla arnö. får se om jag övernatta där eller hur jag gör.


                                                          jag & lisa i sommras.
                                                  
                                                  någon som vill ha värmen tillbaka? 
                                                  de värsta är att vintern nyss börjat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0