när ska all stress ta slut?

ser fram emot helgen. eller kanske INTE!
har nu ännu mer som ska göras tills på MÅNDAG. alltså 3 dagar!

- shampoo uppgift
-matriallära uppgift
-bananuppgift
- läsa ut en engelsk bok
- plugga till naturkunskapsprovet
- plugga till småföretagande B provet
- näthandel uppgift.

och de här ska jag hinna lixom i helgen, hur fan de ska gå.
är så jävla less skolan. Skulla vilja hoppa av. men de är ju himmla onödigt.
lika onödigt som att ligga efter i skolan så som jag gör.
de blir ingen trevlig helg de här. ALLAS MARDRÖM!
men så är det ju när vissa kurdser tar slut nästa vecka. då blir de stressigt.
För de är himla lätt att halka efter , man har prov hit och dit, man har uppgifter, arbeten, läxor
oxå hit och dit. man glömmer lätt och man orkar inte!
speciellt inte någon som jag , som är så jävla skoltrött.
och när man är skoltrött får man oxå en dum uppfattning av skolan!
Nej, de är inte alls trevligt att sitta med en massa uppgifter som man ligger efter med.
som dessutom ska vara inlämmnad innom 3 dagar.
iallafall så har jag bara 3 och en halvtimme kvar här i skolan för denna dag och denna vecka.
SKÖNT!
Nej nu ska jag fortsätta att jobba, har ju en hel del. HEJSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0