vakna hanna!

Klockan är inte ens 11 och jag är uppe!
medans en sovande hanna ligger i sängen och snarkar brevid mig!
Lördag idag! vad ska jag göra? jo, jag ska väl plugga och dega mig hade jag tänkt.
inga särskilda nöjen blir de den här helgen. får då hoppas på en bättre helg nästa vecka.
fast de är endå rätt skönt att bara dega en helg endå om man bortser från mitt plugg
som måste göras samtidigt.
Har lite ångest av lite komplicerade saker!!!
fan då carro! men som sagt innan jag gör något så måste jag tänka!
för ett litet fel kan vara ett stort misstag.
nej nu hade jag tänkt mig att väcka hanna!
tjohej




Kommentarer
Postat av: Anonym

såvida inte du heter: Josefin, är nitton och har ett konto på e-kontakt.se så använder nog med stor sannolikhet någon dina bilder....

view3.asp?id=2113442784&pind=25&source=1" rel="nofollow">http://www.e-kontakt.se/prview3.asp?id=2113442784&pind=25&source=1

2009-01-11 @ 23:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0