grönan 09

Åh herregud, vart ska jag börja?
jag och hellman sov hemma hos matte igår eftersom att
vi skulle till grönan tidigt idag, men som sagt vi sov endast 4-5
timmar den natten. så morgonen blev jobbig och tung, men vi tog
oss till grönan endå. så vi var där presic innan som öppnade
tills typ 8 på kvällen då vi kännde att våra fötter var totalt döda.
Är mycket nöjd med denna dag, har skrattat flera timmar i sträck nu
och de känns i min käke.
Har även en så otrolig träningsverk i armarna från alla karuseller
man suttit och spänt sig i. Solsken och bra sällskap, de kunnde inte bli
bättre än så tror jag, eller jo... om marcus hade vågat åka den nya bergochdalbanan
men mig och matte så, haha.
seriöst så orkar jag inte skriva mer för kl är halv 2 på natten och jag ser suddigt.
får höras mer imorgon sov gott:)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0