Hanna här

hallo alla carro lovers nu är det så att jag Hanna eller FRUGAN som jag kallas här i bloggen har tagit över en stund haha.
Carro är inte hemma så då passar jag på att uttrycka min kärlek här till frugan.. Jag älskar dig, men ibland hatar jag dig haha.. Jag älskar våra studer våra 6 underbara år tillsammans som vi har samlat på oss många minnen, skrattat tills vi inte fått någon luft, gråtit tillsammans, varit rädda och arga tillsammans. Delat tankar, funderingar och framför allt hemligheter..

Du är inte bara min bästa vän, utan du är mer som en syster.. Du har alltid funnits där, genom allt och det är jag dig evigt tacksam för.. Du har delat fina stunder med mig, skrattat både åt och med mig, gråtit med mig och torkat vissa tårar..

Ibland kan det gå flera dagar utan att vi har pratat med varandra men det gör inget, för vår vänskap är speciell och när vi väl pratar är det precis som det alltid har varit..

du är unik älskling, speciell, rolig, omtänksam, allt man kan önska hos en kompis..

Du ska veta att jag ALLTID ALLTID kommer finnas där för dig, och jag kommer ALDRIG vika från din sida.. Är du ledsen är jag där och torkar dina tårar, är du glad är jag där och delar glädjen med dig... Faller du är jag där och tar emot dig.. Om någon krossar dig är jag där för att bryta ner dig till små bitar för att sedan plocka ihop de, pussla ihop de och rädda dig..

Nej gud nu vart det lite för känsligt hahaha i allafall för att uttrycka det här i bloggen så att alla kan se det..

Ville bara säga att Caroline Isabell Sundqvist din Hanna har alltid och kommer alltid älska dig tills den dagen jag drar mitt sista andetag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0