hemma igen!

Nu är man hemma igen, villken otoligt jobbig resa.
typ buss i 2 timmar...
Men gud så kul vi hade. Har varit i mattes sommar stuga utanför katrineholm
med hanna , matte och marcus. hur mysigt som helst.
har hunnit med en massa roliga saker på 3 dagar,
fiskat och marcus fick upp en liten abborre som sedan en fiskmås tog men endå.
sen har vi badat väldigt mycket, riktigt skönt faktiskt. tur att de blev ett nånt otroligt
bra väder i går., kollat på film har vi även gjort, llagat mat och bara suttit i solen
och  tagit de lungt, har även matat gulliga ankor, haha.

och måste bara säga de här att JAG ÄR INTE GRAVID!!! jag drev bara, haha
verkligen att folk gick på de oxå, haha:)
nej nu ska jag möta pernilla och reda ut lite saker puss så länge.



var ju tvungna att underhålla oss själva under den långa resan dit.



en 10a på min rumpa!



















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0