norrköping imorgon

En dag till jag ska kliva upp tidigt.
ska nämligen till norrköping imorgon för
en shopping dag med matte och mormor, känns
som att jag behöver fördriva bort tiden medans min fredrik
är borta i 7 dagar. för jag saknar honom redan och de har
typ bara gått 3 dagar av 10.
Sen på tisdag till torsdag ska jag och några till dra till
mattes stuga och ha de trevligt!
åka båt, kröka och bara njuta av en annan miljö.
Sen på fredag blir de norrköping igen, fast inte för en
shopping runda utan en festrunda, vi ska nämligen
dra till otten och festa loss. och söndag kommer min fredrik hem.
så ser nog denna veckans schema ut!
jaja godnatt...

Kommentarer
Postat av: fia

du åkte alltså till norrköping med matte ist.

jaja. förresten följer jag inte med på fredag.

ska jobba ..

2009-07-20 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0