ny dag

Då tar jag den här dagen som den kommer.
Hade väldigt trevligt igår.
Började i lägenheten i kanske 30 min.
sen drog vi till café krogen nere i hamnen och där
träffade vi på gurra, och de var ju som sagt ett tag sen man såg
honom. Men efter lite drinkar så drog vi oss upp till Tellus
och fortsatte kvällen där. Träffade på en as konstig snubbe inne på
tellus, han hade typ beställt in 7 champange och helrör sprit och allt
vette vad! sen bjöd han runt alla bord och var helt jävla vild, men
gratis tackar man ju inte nej till;)
de var väl så ungefär kvällen såg ut!

Och idag har jag bara tagit de lungt med min älskling,
men åkte hem till arnö kring halv 5 så väntar på att 7jag och mamma
ska hämta honom på jobbet för de här blir sista kvällen på 10 dagar,
så fredrik lämnar mig här i nyköping i 10 dagar själv, fy fan för honom.
nej nu får jag sätta punkt här, puss











Kommentarer
Postat av: aringe

Jag tror inte att det var särskilt gott;)

2009-07-16 @ 18:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0