alla vill ju vara katt

Då var klockan sent eller ska man säga snarare sagt tidigt på
morgonen. Harvarit hemma hos marcus och badat pool och kollat
film med matte, pernilla och freja och även linn och hennes kompis
var där! som vanligt så somnade jag till filmen och vaknade upp så där vid
2 tiden på natten och kom nyss hem .
Senare på dagen var jag inne i stan och fick med mig hem en bikiniunderdel
och ett nitarmband,så de kan gå ;)
och imorgon blir de att bada i marcus pool och sola och ta de lungt med
en cider i handen och en cigg i den andra handen.

haha ja justeja glömde bort att jag vaxat mattes en aben idag oxå, haha
len som en bebisrumpa! ;)
 godnatt bitsches!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0