lalalaaaaaaa

Hemma på Arnö dåra;)
sitter här ute på altan med hanna och babblar på.
ska senare som vanligt så klart kolla på film, funderar även
på att be mamma göra ett skönt fotbad till mig, de är verkligen
så jävla skönt och de doftar så gott efteråt oxå ;)
sammtidigt som mina fötter plaskar på där i vattnet ska jag nog
oxå försöka att kolla lite priser till bartender utbildningen jag och matte
ska ta i magaluf nästa sommar, så see you at the club , haha.

Imorgon ska jag iallafall ner på stan med min kära mormor.
Måste gå till skomakarn och laga ett par skor som klacken gott
av på , buhu! Och snart är karnevalstiden inne oxå.
då blir de till att galeja hela veckan lång, om man nu orkar veckan ut.
nej nu ska jag vara lite rolig mot frugan.
see yaa bitches!



mums utan smink, helt naturlig, åh yeah . hubbabubba!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Härnösand:p

2009-07-28 @ 20:12:16
URL: http://iennas.blogg.se/
Postat av: J*

Fin blogg:D

2009-07-28 @ 21:51:24
URL: http://jelenjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0