10 veckor är man fri från skolan

Nu ni!
Nu är de äntligen sommarlov på 10 veckor. villket
känns OTROLIGT skönt. Skolavslutningen var as kul
men som sagt man började ju dricka redan 9 på morgonen så
man var ju rätt dragen på kvällen när man skulle dra sig till krogen.
MEN vart tog alla vägen när vi skulle till krogen. ? pernilla, micke, jessica
och fia försvann spårlöst hahaha. hoppas dom inte dog på vägen ..
och kom till krogen endå. Har en del minnesluckor faktiskt..
Kommer nämligen inte ihåg hur jag tog mig till Tellus i huvudtaget.
så de får förbli en gåta de. Dagen efter var inte så trevlig iallafall..
illamående och seg i hela kroppen men har som tur är ryckt upp mig idag.
´Sitter hemma på arnö och väntar på att Hanna och Iman ska komma.
dom kommer väl kanske om två timmar dom.

ÅHHHH gud vad de här sommarlovet ska bli härligt, om vi nu bara
kan få lite sol iallafall..... Men som sagt sommarens höjdpunkt blir
Mallorca med min fru! De ska bli otroligt underbart de.. att få komma bort
till värmen och bara ligga vid poolen och dricka drinkar och festa hela nätterna låååång.
Men de är ju som sagt ett tag kvar tills dess. Vi ska ju som sagt inte åka föresen i augusti.
Men de blir nog en jäkla bra avslutning på sommarlovet som 18 åring.
För nästa sommar tar jag studenten och kan knappt vänta!

Nej nu ska jag gå och äta. HA DE SÅ BRAAAA:)
pusspuss




Kommentarer
Postat av: Sanna

Fri från skolan är trevlig! :)



nice blogg :)

2009-06-19 @ 01:49:51
URL: http://sanna.cangren.se
Postat av: Sanna

Congratz, du är nu med på min bloggkoll!



Gillar din blogg :)

2009-06-19 @ 11:29:25
URL: http://sanna.cangren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0