30 grader

Nu har sommaren verkligen hittat sverige.
klockan är 12 på dagen och de är 30 grader varmt ute.
så jag har lyckas med att fått en liten bränna på mina axlar idag.
Men snart eller ja om kanske 2 timmar ska jag hem till mormor
och vattna hennes 100000 blommor eftersom att hon är i norge
på semester, och jag tar med mig matte. Men innan de så ska jag
försöka sola lite till, man måste ju passa på när de är sånt här väder
eller vad säger ni?

Har matat min igelgottsvän Olle idag, haha.
han bor typ under vår altan. as gullig:)
Mer som händer idag har jag inte en aning om.
är riktigt sugen på att bada men får väl se.
Tror jag skulle umgås lite med Pernilla idag eftersom att hon
skulle till nyköping idag dåra. Annars så är dagen helt oplanerad7
och jag gillart!

see yaaaahhhh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0